dobroge.tv

Live

''Seamănă cu o farfurie cu pomană''. Cum arată un mic dejun la un hotel din Eforie

29 iulie 2022
Redactia DTV
Publicitate

O turistă venită la mare împreună cu soţul şi copilul său a avut parte de o supriză neplăcută atunci când a primit micul dejun. Potrivit unei postări pe Facebook, clienta s-a plâns că micul dejun a fost unul sărăcăcios şi l-a primit la fel timp ce patru zile. Mai mult, când i-a reproşat patronului, acesta a avut o atitudine arogantă. O noapte de cazare la acest hotel a costat 370 de lei.

Întreaga întâmplare a fost postată pe reţelele de socializare şi a adunat sute de reacţii.

"Nu suntem genul de oameni care lasă recenzii proaste, dar acum nu se mai poate. Am fost cazați la Hotel Casa Ani din Eforie Nord, am vorbit cu doamna la telefon, i-am spus că suntem 3 perechi + 1 copil de 3 ani. Totul bine și frumos, ne-a spus că acum în preț este inclus și micul dejun.

Precizez că acum doi ani am mai fost la ei și nu aveau încă restaurant, îți găteai tu. Era perfect!

Când mi-a zis că a crescut prețul, dar este inclus micul dejun a fost și mai perfect, bucurându-ne că nu plecăm cu stomacul gol pe plajă. A fost totul perfect până ne-am dus dimineața să mâncăm.

Un mic dejun (cel din poză) de nu aveai ce să mănânci. Același mic dejun a fost toate cele 4 zile (astăzi schimbase în loc de ou și crenvurști a pus cașcaval pane).

A doua zi m-au anunțat că copilul nu primește mic dejun, deoarece nu am plătit pentru el. I-am spus domnului "patron", care era foarte arțăgos, s-o pus pe ceartă, că nu mi se pare normal.

Eu am plătit exact cât mi-a zis soția dânsului pe cameră. Bineînțeles a început să țipe la mine de față cu toată lumea.

Este ultima oara când mai calc la ei. Am primit același mic dejun în fiecare dimineață, ajunsesem să îmi vină să vomit când vedeam aceeași mâncare.

Am fost în multe locuri cu soțul și copilul, dar niciodată nu am plătit extra pentru el. Plăteam camera cât era și acolo aveam inclus.

Sunt eu prea sensibilă și am așteptări prea mari? Era sezonul legumelor. Putea pune frumos roșii, castraveți, măsline, etc.

De condiții nu mai vorbesc, afară vopsit gardul și înăuntru-i leopardul. Apa la toaletă nu mergea, furnici în cameră. Ce-i drept, e frumoasă piscina, dar sunt totuși atâția bani pe o noapte, pentru niște condiții vai de mama lor",a scris femeia pe Facebook, potrivit antena3.ro.

Postarea a adunat sute de comentarii.

"Ma mir ca nu au pus si oul si cremvurstele in punguta, sau farfuria cu totul… si aveai efectiv “mic dejun la punga”. Sper sa ii faceti multa “reclama” si sa nu mai mearga lumea.E un lux in Romania sa cumperi zilnic niste semipreparate, legume, sa te speli pe maini, sa speli bine legumele, sa le asezi pe o farfurie….E si mai greu sa faci o dulceata de casa, sa iei miere de la un producator local, sa pui unt feliat pe o farfurie…Nu mai zic sa faci niste clatite.. adevarata aventura!"

"Cum a zis cineva mai sus...chiar seamana cu o farfurie cu pomană.Eu nu înțeleg propietarii ăștia, ei nu iasă in lume să "fure meserie"? Ok crești prețul pentru mic dejun, dar oferă omului ocazia de a alege ce mănâncă. Unul poate doar bea o cafea cu un croissant, altul 2 oua...dar nimeni nu mănâncă combinația asta"

"Cred ca este cel mai jenant mic dejun pe care l-am văzut vreodată. Trebuie sa încetam sa ne mai lăsam umiliti pe banii noștri.Va las aici un exemplu de mic dejun din Istanbul pentru comparație. Menționez ca poza am făcut-o înainte sa ne aducă și băuturile care erau așa: ceai, cafea, apa, suc de portocale. Noi am fost 4 persoane, dar puteau sa mai mănânce de acolo încă 2 lejer. Gustul a fost la superlativ. Așa se face turism."

"Eu nu înțeleg la ce ați mai stat acolo 4 zile la rand să mâncați asta, de ce nu publicați când sunteți acolo la fata locului și plecați! Degeaba vă plângeți după ce v-ați terminat vacanta și ați ajuns acasă!"

"Nu ești de loc sensibila. Eu n-aș fi acceptat ca in concediul meu sa fiu tratat atât de mizer, să îmi strice acele zile in care vreau să mă bucur și să îmi creez amintiri și emoții pozitive, amintiri pt copilul meu. Mie daca îmi vorbea așa: mă luam, plecam și le făceam reclamație la toate organele de care depind să își deschidă: ITM, DSP, ANAF, toate, toate"

"Sincer eu plecam imediat de acolo și le făceam și niște reclamații bune! Nu e posibil sa ii lăsăm să ne strice concediul pe care și asa noi romanii îl facem cu mari eforturi, cred ca e timpul sa ii lăsăm pe asemenea proprietari sa dea faliment!!"

Sursă foto: Laura Necula Facebook

Publicitate

Mai multe
URMĂREȘTE

Fii la curent cu emisiunile
Dobrogea TV, pe canalul nostru

PUTEREA CRUCII

URMAREA LUI HRISTOS

PĂCATUL NEOMENIEI

Dacă aveți informații care pot deveni o știre, vă rugăm să ni le transmiteți pe WhatsApp, la nr.: 0774402233